"מסכלים מאות פיגועים" ראה"מ סייר בבסיס השב"כ

איתי גדסי No Comments on "מסכלים מאות פיגועים" ראה"מ סייר בבסיס השב"כ

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ רונן בר ביקרו במרחב שומרון של השב"כ. בביקור התייחס נתניהו לתיעוד של אברה מנגיסטו: "אחריות לגורלו רובצת כולה על חמאס"

צילום: חיים צח\לע"מ
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו וראש השב"כ רונן בר ביקרו היום (ג'), במרחב שומרון של שירות הביטחון הכללי. רה"מ נתניהו נפגש עם פורום המנהלים הבכירים בשירות. במסגרת הפגישה קיבל סקירה מודיעינית ומבצעית רחבה על פעילות השב"כ בכלל הגזרות, בדגש על הפעילות ההתקפית לסיכול תשתיות ופעילי טרור בגזרת השומרון. רה"מ הודה להם על עבודתם החשובה למען ביטחון ועם ישראל.

כמו כן, ציין ראש הממשלה נתניהו בדיון כי שב"כ, צה"ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול בכל מקום ממנו יצאו פיגועים, והוסיף כי "מול טרור רצחני נציב אגרוף ברזל. נדע להגיע אליהם בכל זמן ובכל מקום".

לאחר מכן, ביקרו ראש הממשלה ור' השב"כ במוצב 105 שבחטיבת מנשה, משם צפו על גזרת יו"ש וקיבלו סקירה על גדר ההפרדה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתום הביקור: "אני מסיים עכשיו ביקור בבסיס של השב"כ. יצא לי להתרשם עמוקות מהטכנולוגיה, מהאנשים, מהשיטות ובעיקר מהפעולות שמסכלות מאות פיגועים ומצילות את חייהם של רבים רבים במדינת ישראל. אני מלא הערכה על כך".

לראשונה מאז נחטף: חמאס משחרר סרטון של אברה מנגיסטו

"אני מבקש גם לציין דבר נוסף" אמר נתניהו "ישראל לא מפסיקה במאמציה להשיב את אברה מנגיסטו ושאר שבויינו ונעדרינו. אתמול קיבלנו אישור נוסף למה שידענו כל הזמן – שאברה חי. מדובר באדם צעיר, לא בקו הבריאות, ואחריות לגורלו רובצת כולה על חמאס".

בביקור השתתפו ר' הסגל צחי ברוורמן, המזכיר הצבאי של רה"מ אלוף אבי גיל ור' המל"ל צחי הנגבי.



0 תגובות